Айдентика

Основні стартові елементи айдентики проекту розроблені на волонтерських засадах співзасновниками нетипової маркетингової агенції “МаркетерняВолодимиром Наконечним та Аліною Балачук

КОЛЬОРИ

  • Зелений – відповідно до зелені, якої на острові дуже багато, особливо у порівннянні з Позняками
  • Червоний – як належить емоціям “любові” та “пристрасті”, якими, зазвичай характеризується ставлення русанівців до острова-масиву
  • Білий – унаочнює нерозкритий потенціал та нові можливості, які виникають при сприйнятті “з чистого листа”

ЛОГОТИП

Логотип (емблема, знак), що символізує 60-літній ювілей у стилізованих зображеннях:

  • цифри “60”
  • власне острову, який за формою нагадую серце, котре як відомо – любов

СЛОГАНИ:

  • “ЗновуЗразкова60+”, що комунікує антиейджингові та вітальні цінності і спонукає до роздумів про способи відновити елементи колишньої зразковості
  • “Ми♥️Русанівку”, що закликає не лише з увагою та повагою відноситися до усоблення житлового масиву, а й діяльно долучатися до предметних проявів любові до нього

ЦІНННОСТІ

Лідерство, компетенція, самоорганізація та співпраця громади з бізнесом і державою заради синергії та спільного блага

НАРАТИВ

Спрямована сукупність повідомлень, що має на меті об’єднувати та мобілізувати, причому не тільки і не стільки мешканців, скільки бізнес і місцеву владу заради того, щоб відзначати, відновлювати, створювати та примножувати суспільне благо тощо