Основні стартові елементи айдентики проекту розроблені на волонтерських засадах співзасновниками нетипової маркетингової агенції “Маркетерня” Володимиром Наконечним та Аліною Балачук
Стартовий логотип Проміжна версія логотипу Форма острова Поєднання цифр
КОЛЬОРИ
- Зелений – відповідно до зелені, якої на острові дуже багато, особливо у порівннянні з Позняками
- Червоний – як належить емоціям “любові” та “пристрасті”, якими, зазвичай характеризується ставлення русанівців до острова-масиву
- Білий – унаочнює нерозкритий потенціал та нові можливості, які виникають при сприйнятті “з чистого листа”
ЛОГОТИП
Логотип (емблема, знак), що символізує 60-літній ювілей у стилізованих зображеннях:
- цифри “60”
- власне острову, який за формою нагадую серце, котре як відомо – любов
СЛОГАНИ:
- “ЗновуЗразкова60+”, що комунікує антиейджингові та вітальні цінності і спонукає до роздумів про способи відновити елементи колишньої зразковості
- “Ми♥️Русанівку”, що закликає не лише з увагою та повагою відноситися до усоблення житлового масиву, а й діяльно долучатися до предметних проявів любові до нього
ЦІНННОСТІ
Лідерство, компетенція, самоорганізація та співпраця громади з бізнесом і державою заради синергії та спільного блага
НАРАТИВ
Спрямована сукупність повідомлень, що має на меті об’єднувати та мобілізувати, причому не тільки і не стільки мешканців, скільки бізнес і місцеву владу заради того, щоб відзначати, відновлювати, створювати та примножувати суспільне благо тощо